Hellooo bitchees! ( so last year huh ? )

Wooh första inlägget, första inlägget är alltid tråkigt. Man berättar om sig själv, vad man har för intresse, hur gammal man är och kanske slänger in ett smart citat. Så jag skippar det och skriver det bloggen ska gå ut .
Den ska gå ut på det jag älskar , skor & väskor , kanske lite snygga outfits då&då och något annat skojj.
Att skriva om mig själv känns totalt onödigt då de har inget med mitt intresse och göra!
Jag kan berätta mina favoritmärken/butiker när det gäller skor !

Din Sko, Skopunkten och alla de affärerna kan faktiskt ha snygga skor och framförallt billiga!
Men min favorit affär när det gäller skor är det Bianco. Brukar tvinga in mina kompisar där och de tar ett tag att komma ut hehe.  Jag älskar Fris&company´s skor också.


 


 Om jag ska välja mellan dyra märken så står nog Manolo Blahnik först.Deras unika design gör skorna intressanta. jag älskar skor som man måste kolla på mer än en gång för att hitta alla detaljer.


 Denna sko designades 1997 för John Galliano´s första couture show för Dior. Skon skulle likna en afrikansk sko.Tyckte ni han lyckades med det? Själv tycker jag skon är gorgerous !

Nu ska jag dra ut en stund hoppas någon iallafall hittar in ! SYL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0