Eminem

Min förebild är faktiskt Eminem. Vissa kanske tycker det är lite konstigt för han tar droger, allt möjligt men han är en väldigt klok kille faktiskt. Om man ger han en chans, lyssnar igenom hans texter ordentligt då förstår man att killen är MYCKET mer än bara en vit rappare. När jag började lyssna på han var jag mycket mindre och lyssnade på låtar som When im gone, mockingbird, white america, no apologies. Hans förra album Relapse hade inte för många bra låtar det var en halvdant album i mina ögon. Men Recovery ! Gud vet bara hur många gånger jag lyssnat igenom hela albumet om och om igen haha! Hans texer är mycket mer än bara en text, de är passion, ilska och alla andra möjliga känslor.. Känns som jag kan babbla på om honom i evigheter så ska nog avsluta nu but all creed to eminem!



I dont give a damn what u think, im doin this for me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0